Retourneren en omruilen

Hoewel wij onze KweekBoxen selecteren op kwaliteit, de lampen, afzuiging ed uitvoerig testen en uw bestelling zorgvuldig verpakken kan het voorkomen dat

u  een verkeerd product of een defecte LED module ontvangt. In dit geval kunt u uw bestelling binnen de zichttermijn retourneren. Als een LED module het binnen

de garantietermijn van 6 maanden begeeft kunt u deze alsnog omruilen voor een nieuwe.

 

Hoe te retourneren:

  1: Neem contact op via het contactformulier. Na overleg ontvangt u een retourformulier welke bij het pakket gevoegd dient te worden.

  2: Stuur uw pakket retour naar het retouradres dat u kunt vinden op het retourformulier.

  3: U ontvangt een bericht als uw retourpakket is aangekomen. We zullen u z.s.m. informeren over de status van uw retourpakket.

  4: Indien u heeft gekozen voor restitutie van uw aankoopbedrag ontvangt u het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op uw bankrekening.

 

Retourvoorwaarden


14 dagen zichttermijn

Volgens de wet 'koop op afstand' heeft u altijd 14 werkdagen om (een deel van) uw bestelling te retourneren zonder opgave van reden. De zichttermijn gaat

in op het moment dat u uw bestelling in ontvangst neemt. U heeft recht op vervangende producten of restitutie van uw aankoopbedrag. KweekBox.nl houdt

zich aan deze termijn en voorwaarden. Daarnaast moeten de producten in de originele verpakking zitten en onbeschadigd zijn.

 

Alle voorwaarden voor het retourneren binnen de zichttermijn vindt u hier.

Bij een fout van KweekBox.nl krijgt u gemaakte verzendkosten terug.

Bij alle overige retourzendingen zijn de verzendkosten voor de klant zelf.

 

Garantietermijn

Op al onze KweekBoxen krijgt u één jaar garantie muv van de LED modules deze is 6 maanden. Binnen de garantietermijn heeft u het recht om een defect

product om te ruilen voor een nieuwe. De garantie vervalt bij onoordeelkundig gebruik of door externe factoren zoals blikseminslag.

 

Alle voorwaarden om een product te retourneren binnen de garantietermijn vindt u hier.

Retourzendingen binnen de garantietermijn zijn voor rekening van de klant.

 

Veelgestelde vragen over retourneren:

Hoe snel wordt het geld op mijn rekening gestort?

Na goedkeuring van uw retour wordt het bedrag binnen 5 werkdagen overgemaakt naar uw rekening.

 

Wat gebeurt als ik de LED lamp wil ruilen voor een nieuwe maar dit product is niet meer leverbaar?

We houden altijd een gedegen voorraad

 

Wat gebeurt er als mijn retour wordt afgekeurd?

Bij afkeuring van uw retour ontvangt u een bericht met de reden hiervoor. Het pakket kunt u door ons terug laten sturen op kosten van klant.

 

Moet ik vooraf een reden voor mijn retour aangeven?

Binnen de zichttermijn kunt u zonder opgaaf van reden (een deel van) uw bestelling retourneren. Binnen de garantietermijn kunt u hierover het best vooraf contact opnemen.

 

Hoe weten jullie of ik mijn geld terug wil of wil ruilen?

Dit kunt u aangeven op het retourformulier.

 

Moet ik de verzendkosten betalen als ik iets retourneer?

Bij een fout van KweekBox.nl krijgt u de gemaakt onkosten altijd terug. Het gaat hierbij bijvoorbeeld om het verkeerd adviseren of leveren van producten.

Bij alle overige gevallen zijn de kosten van een retourzending voor uw eigen rekening.

 

Hoe kan ik voorkomen dat mijn retour wordt afgekeurd?

Zorg er voor dat uw retour altijd volgens de bovenstaande stappen is wordt aangemeld. Het is belangrijk dat uw bestelling zich nog binnen de zicht- of garantie

termijn valt. Daarnaast worden alleen retouren met een volledig, naar waarheid, ingevuld retourformulier in behandeling genomen.

 

Hoe lang duurt de afhandeling van retouren?

Na onvangst van uw retour krijgt u een bevestiging. Vervolgens wordt u retour gecontroleerd en eventueel gerepareerd. Gemiddeld duurt het 7 werkdagen voordat

u uw geld gestort krijgt of een nieuw product toegestuurd krijgt. Duurt het langer? neem dan even contact op.